TERMENI ȘI CONDIȚII
ASPECTE GENERALE
Site–ul www.alloravision.ro este proprietatea exclusivă a societății comerciale SC ALLORA VISION TECH SRL . Accesarea site-ului presupune acordul tacit al utilizatorului cu privire la termenii și condițiile ce urmează. Acordul de utilizare și comanda produc efecte juridice între SC ALLORA VISION TECH SRL și dumneavoastră, în calitate de utilizator. Acceptarea termenilor și condițiilor se consideră tacită și fără rezerve.
Modificarile ulterioare ale: conținutului, prețurilor, produselor sau elementelor din cuprinsul site-ului vor fi efectuate fără a fi necesară anunțarea în prealabil a Clienților sau Vizitatorilor. Modificările intră în vigoare la momentul publicării lor pe site. Este obligația Clienților și a Vizitatorilor de a verifica periodic clauzele cuprinse în prezenții termeni și condiții.
MODALITĂȚI DE UTILIZARE A SITE–ULUI PLASAREA COMENZII
Comenzile se pot efectua atât online cât și telefonic. Oricine poate plasa o comandă, completând formularul de comandă din secțiunea specială în acest sens. Programul de plasare a comenzilor este de 24/24, atât în zilele nelucrătoare cât și în timpul sărbătorilor legale. Înregistrarea fiecărei persoane se va face utilizând date concrete, corecte și valide, completând toate câmpurile solicitate. În situația în care adresa de facturare este diferită de cea de livrare, acest lucru se va menționa expres. Magazinul nostru virtual folosește un coș de cumpărături. Clientul este rugat să verifice cu atenție sporită produsele și cantitățile afișate în coș, precum și caracteristicile acestora, acestea reprezentând comanda finală. După verificare, Clientul trebuie să apese pe butonul "Finalizare comandă". Pentru comenzi telefonice, se va suna la numărul de telefon +40 723.290.110, urmând ca un consultant al societății comerciale SC ALLORA VISION TECH SRL să vă preia comanda. Intervalul orar în care se pot plasa comenzi telefonice este de luni până vineri, între orele 9.00 – 17.30.
CONFIRMAREA COMENZII
În urma plasării comenzii, online sau telefonice, se va trimite un e–mail generat de către sistem, prin care se va confirma înregistrarea comenzii. Pentru livrare, veți fi contactat/ă de către un operator. În cazul în care nu veți răspunde pentru confirmare, comanda se va anula iar produsele comandate se vor reîntoarce automat în stocul nostru. În momentul anulării comenzii, se va trimite un email pe adresa dumneavoastră, prin care vă vom aduce la cunoștință acest aspect.
PRODUSE ȘI SERVICII
Facturarea produselor achizitionate se face exclusiv în lei (RON). În cazul în care plata se efectuează prin card bancar, SC ALLORA VISION TECH SRL va debita contul curent al Clientului cu sumele reprezentând contravaloarea produselor comandate, ulterior transmiterii către acesta din urmă a confirmării comenzii.
În cazul plăților online, societatea comercială SC ALLORA VISION TECH SRL nu poate fi făcută responsabilă pentru niciun alt cost suplimentar suportat de către dumneavoastră, incluzând, dar nelimitându–se la, comisioane de conversie valutară aplicate de către banca emitentă a cardului acestuia, în cazul în care moneda de emitere a acestuia diferă de lei (RON). Responsabilitatea pentru această acțiune o poartă numai clientul.
TRANSPORT
Livrarea către Client a produselor achiziționate, este efectuată prin intermediul unei firme de curierat rapid. Livrările se vor efectua în perioada de timp până la care profesionistul se angajează să livreze conform O.G. NR.34/2014, de la data la care consumatorul a transmis comanda. În cazul în care produsul va fi livrat cu depășirea termenului sus menționat, societatea comercială SC ALLORA VISION TECH SRL va informa Clientul prin e–mail, în termen de 7 zile lucrătoare de la data la care clientul a transmis comanda, caz în care, acesta din urmă poate renunța în scris la comandă. În eventualitatea în care plata a fost efectuată înainte de data livrării produsului/produselor comandat(e), sumele plătite vor fi rambursate în totalitate conform legii, în termen de 14 zile.
CONDIȚII DE RETURNARE A PRODUSELOR
Dacă nu sunteți mulțumit de produsele cumpărate, aveți dreptul să notificați în scris, prin e-mail, pe vânzător că renunțați la cumpărare, fără penalități și fără invocarea unui motiv, în termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului.
Nu se pot restitui sub nicio forma produse folosite, deteriorate sau care prezintă urme de purtare.
Legislația română în vigoare prevede : “consumatorul are dreptul de a denunța unilateral contractul la distanță, în termen de 14 zile calendaristice, fără penalități și fără invocarea vreunui motiv. OUG 34/2014 Singurele costuri care pot cădea în sarcina consumatorului sunt cheltuielile directe de returnare a produselor”.
Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului, folosind același serviciu de transport cu care s–a făcut expedierea. Produsele returnate prin coletărie vor fi expediate fără ramburs. SC ALLORA VISION TECH SRL, va înapoia contravaloarea comenzii în cel mult 14 zile de la data primirii returului. Suma înapoiată clientului nu include cheltuielile de transport și ramburs. Dacă cheltuielile de transport au fost incluse inițial în costul produselor, acestea vor fi scăzute din suma returnată clientului în baza chitanței cu costurile expedierii.
DECLINAREA RESPONSABILITĂȚII
Conținutul site–ului (texte, descrieri ale produselor, caracteristici tehnice, imagini, simboluri) sunt proprietatea exclusivă a producatorilor cu care colaboreaza SC ALLORA VISION TECH SRL. Exista posibilitatea unor diferențe între imaginea produsului prezentată pe site și produsul în sine fizic, mai ales cu privire la nuanța culorii acestuia.
Societatea comercială SC ALLORA VISION TECH SRL, nu poate garanta disponibilitatea în stocuri a tuturor produselor afișate. Din acest motiv, SC ALLORA VISION TECH SRL își rezervă dreptul de a nu onora comanda în cazul în care respectivul produs dispare din oferta curentă. Orice reclamație va fi transmisă către SC ALLORA VISION TECH SRL în maximum 24 de ore de la recepționarea produselor (telefonic sau în scris pe e–mail), urmând ca aceasta să fie transmisă spre soluționare.
În cazul în care produsele nu se pot livra sau suferă deteriorări pe timpul livrării, clientul poate cere returnarea imediată a sumelor avansate până la acel moment, sub condiția returnării produselor conform clauzelor mai sus menționate, dar nu și alte despăgubiri.